In de bedrijfswereld wordt de berlinemarkt vandaag gedomineerd door Duitse wagens, die zeer aantrekkelijk blijven voor automobilisten. Maar ook een merk als Peugeot biedt nu premiumprestaties aan die de markt en de traditionele percepties door elkaar schudden, maakt men zich daar sterk. Zeker met de komst van de nieuwe Peugeot 508. Peugeot België-Luxemburg en reclamebureau Havas bedachten daarom een eenvoudig experiment waarmee ze onbevooroordeelde meningen over de nieuwe 508 verzamelden.
Met de hulp van Autogids nodigden ze premiumberlinechauffeurs uit om de nieuwe Peugeot 508 uit te proberen... zonder te weten dat het om een Peugeot ging.
Het experiment werd uitgevoerd zonder speciale effecten en de reacties van de automobilisten kan je bekijken in een video. Je vindt hem ook terug op de sociale netwerken, met daarbij ook Linkedin, gezien de specifieke doelgroep.
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]