Havas Brussels en Peugeot bezorgen fans Duitse berlines openbaring

Crea / News

Havas Peugeot In de bedrijfswereld wordt de berlinemarkt vandaag gedomineerd door Duitse wagens, die zeer aantrekkelijk blijven voor automobilisten. Maar ook een merk als Peugeot biedt nu premiumprestaties aan die de markt en de traditionele percepties door elkaar schudden, maakt men zich daar sterk. Zeker met de komst van de nieuwe Peugeot 508. Peugeot België-Luxemburg en reclamebureau Havas bedachten daarom een eenvoudig experiment waarmee ze onbevooroordeelde meningen over de nieuwe 508 verzamelden. Havas PeugeotMet de hulp van Autogids nodigden ze premiumberlinechauffeurs uit om de nieuwe Peugeot 508 uit te proberen... zonder te weten dat het om een Peugeot ging.Havas Peugeot
Het experiment werd uitgevoerd zonder speciale effecten en de reacties van de automobilisten kan je bekijken in een video. Je vindt hem ook terug op de sociale netwerken, met daarbij ook Linkedin, gezien de specifieke doelgroep.