In de bedrijfswereld wordt de berlinemarkt vandaag gedomineerd door Duitse wagens, die zeer aantrekkelijk blijven voor automobilisten. Maar ook een merk als Peugeot biedt nu premiumprestaties aan die de markt en de traditionele percepties door elkaar schudden, maakt men zich daar sterk. Zeker met de komst van de nieuwe Peugeot 508. Peugeot België-Luxemburg en reclamebureau Havas bedachten daarom een eenvoudig experiment waarmee ze onbevooroordeelde meningen over de nieuwe 508 verzamelden. Met de hulp van Autogids nodigden ze premiumberlinechauffeurs uit om de nieuwe Peugeot 508 uit te proberen... zonder te weten dat het om een Peugeot ging.
Het experiment werd uitgevoerd zonder speciale effecten en de reacties van de automobilisten kan je bekijken in een video. Je vindt hem ook terug op de sociale netwerken, met daarbij ook Linkedin, gezien de specifieke doelgroep.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]