Aderco, Canadese speler in de verwerking van brandstoffen voor scheepvaart, mijnbouw en transport, vroeg Havas Brussels om een wereldwijde herpositionering en rebranding. Aderco levert sinds 1981 oplossingen om de CO2-uitstoot te verminderen en de winstgevendheid van motors te optimaliseren. Havas koos er dan ook voor om die groene kant van Aderco’s werkwijze centraal te stellen in zijn nieuwe branding. Het resultaat? De nieuwe baseline “Fueling innovation for the next generations” en een overwegend groene visuele identiteit.
Credits
Client: Aderco
Contact: Charlotte Baiwir
Agency: Havas Brussels
Strategy: Jasper Donker
CD: Hugo Battistel, Stephane Daniel
Creation: Minou Van de Kerckhove
Graphic Design: Joris Bochman, Léa Bouissou
Photographer: Jonathan Steelandt
Production: Bram Busschots (the Filmmakers)
Business Director: Chantal Claes
Project Management: Catherine Leleu
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]