Havas Brussels maakt Aderco een tikkeltje groener

Crea / News

Aderco, Canadese speler in de verwerking van brandstoffen voor scheepvaart, mijnbouw en transport, vroeg Havas Brussels om een wereldwijde herpositionering en rebranding. Aderco levert sinds 1981 oplossingen om de CO2-uitstoot te verminderen en de winstgevendheid van motors te optimaliseren. Havas koos er dan ook voor om die groene kant van Aderco’s werkwijze centraal te stellen in zijn nieuwe branding. Het resultaat? De nieuwe baseline “Fueling innovation for the next generations” en een overwegend groene visuele identiteit.

Credits

Client: Aderco
Contact: Charlotte Baiwir
Agency: Havas Brussels
Strategy: Jasper Donker
CD: Hugo Battistel, Stephane Daniel
Creation: Minou Van de Kerckhove
Graphic Design: Joris Bochman, Léa Bouissou

Photographer: Jonathan Steelandt 

Production: Bram Busschots (the Filmmakers)
Business Director: Chantal Claes
Project Management: Catherine Leleu