Havas Brussels versterkt creatieve afdeling


Laura Borremans
Havas Brussels versterkt zijn creatieve afdeling met de komst van twee jonge aanwinsten. De eerste is Laura Borremans als Nederlandstalige junior copy en Instacontent-creator. Borremans studeerde aan Sint-Lukas Brussel en sloot haar studietijd af met een postgraduaat aan de Belgian Advertsing School. Ze werkte zich in de kijker met stages bij Boondoggle en Havas. Bij die laatste vervoegt zij zich nu bij het team onder leiding van creatief directeurs Stéphane Daniel, Hugo Battistel en Bouke Zoete. Ze staat in voor het creëren van content voor sociale media, alsook voor het schrijven van online (websites, activaties) en offline teksten (advertenties en radio in het bijzonder).

Martin van Meerbeke
De tweede creatieve aanwinst voor Havas is grafisch vormgever Martin van Meerbeke. Martin van Meerbeke is 25 jaar oud en studeerde aan de HEAJ in Namen. Hij werkte hierna zelfstandig aan verschillende projecten en sprong in het oog met zijn frisse, verfijnde stijl.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]