Havas Brussels versterkt zijn creatieve afdeling met de komst van twee jonge aanwinsten. De eerste is Laura Borremans als Nederlandstalige junior copy en Instacontent-creator. Borremans studeerde aan Sint-Lukas Brussel en sloot haar studietijd af met een postgraduaat aan de Belgian Advertsing School. Ze werkte zich in de kijker met stages bij Boondoggle en Havas. Bij die laatste vervoegt zij zich nu bij het team onder leiding van creatief directeurs Stéphane Daniel, Hugo Battistel en Bouke Zoete. Ze staat in voor het creëren van content voor sociale media, alsook voor het schrijven van online (websites, activaties) en offline teksten (advertenties en radio in het bijzonder).
De tweede creatieve aanwinst voor Havas is grafisch vormgever Martin van Meerbeke. Martin van Meerbeke is 25 jaar oud en studeerde aan de HEAJ in Namen. Hij werkte hierna zelfstandig aan verschillende projecten en sprong in het oog met zijn frisse, verfijnde stijl.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]