Havas Brussels vol energie met Prince

Crea / News

Prince, dat is de klassieker voor bij het vieruurtje. Dit beroemde koekje is al generaties lang een vaste waarde in iedere familie. De vraag luidt nu: hoe kan dit icoon onze families en kinderen blijven verrassen in een wereld die snel vooruit gaat? Samen met het marketingteam van LU Prince creëerde Havas Brussels een nieuw creatief platform waarin Prince mee evolueert met het leven van millennial-ouders.

Met de nieuwe campagne wilwil men het merk laden op vlak van moderniteit en relevantie.  Niet alleen voor België maar ook voor onze buurlanden zal de campagne worden uitgerold (met specifieke versies voor Frankrijk, Nederland en Spanje). Elke ouder herkent zich in het verhaal. Vragen we onze kinderen hoe hun schooldag is geweest, dan krijgen we een vluchtig antwoord terug genre “Oh... gewoon, niets speciaal”. In werkelijkheid hebben ze van alles meegemaakt: 10001 avonturen die veel energie vergen. Maar voor hen is dat normaal. Prince is dé partner van alle ouders en kinderen en geeft hen alle energie die ze nodig hebben om van hun kindertijd te kunnen genieten. De campagne wordt gelanceerd in long en short formats.

Het bewijs dat tijden veranderen : de held van Prince is hier een prinses... en de moeder is meer een vader. We ontdekken al haar avonturen, uitvergroot door haar eigen verbeelding in een regie van Toon Aerts (CZAR)... en het aanstekelijke deuntje ‘Alright' van Supergrass. De perfecte uiting van energie en fun!

Voor de volledige uitwerking van de campagne en bijhorende eco-systeem, werkte Havas Brussels hand in hand samen met Wavemaker en Amphion. Amphion staat aan de basis van het activatieplatform #PrincePowerUp waar ze ouders en kinderen uitnodigen om energieke uitdagingen aan te gaan! Meer op www.instagram.com/luprincebiscuits/

Credits:
Advertiser: Mondelez – Caroline Baum, Andres Silva, Kevin Somers, Cecilia Rosi

Creative agency: Havas Brussels
Creation: Stephane Daniel, Hugo Battistel
Strategy: Maaike de Wae
Account team: Ellen Sonck, Maxine Heylands

Producer: Bram Busschots
Production house: CZAR – Lander Engels, Bieke De Keersmaecker

Director: Toon Aerts

Activation agency: Amphion

Media agency: Wavemaker