Havas en Hans Anders maken zomer betaalbaar
"De zomer ingaan met een nieuwe look hoeft niet onbetaalbaar te zijn." Die boodschap staat centraal in een nieuwe campagne die Havas WW Brussels maakte voor Hans Anders, hét merk van betaalbare brillen.
De pré-zomercampagne werd gelanceerd op 9 mei en laat brildragers meteen kennismaken met een straffe zomerkorting: 50% korting op uw montuur en glazen. Met deze actie zet Hans Anders zijn missie nog meer kracht bij: iedereen heeft recht op een kwaliteitsvolle, betaalbare bril. Ook deze zomer. De nieuwe campagne waarin dat recht centraal komt te staan bestaat uit radiospots (enkel in Vlaanderen), een huis-aan-huisfolder die nationaal verdeeld wordt en POS-materiaal. Telkens worden dagdagelijkse situaties voorgesteld waar brildragers mee te maken hebben, met als belangrijkste bekommernis de vaak dure aankoop van een bril. De campagne loopt nog tot 12 juni.
Het doel van deze campagne? Aantonen aan brildragers dat er nog steeds een kwalitatief en betaalbaar alternatief bestaat voor de opticien, namelijk Hans Anders.
Credits
Adverteerder : Hans Anders
Bureau : Havas WW Brussels
Campagne : “-50% op uw montuur en glazen”
Verantwoordelijken adverteerder: Alex Stergialis, Véronique Lebrun
Creatief directeur: Tom Loockx
Creatie : Matthew Lootens, Pieter Van Leuven
Account : Nele Witvrouwen
Strategie : Mélanie Dalla-Riva