Havas Group European Agency of the Year

Awards / News

De winnaars van de Europese Effie Awards 2021 kende u al, PUBNews kon u eerder al de winnaars meegeven.  Bij de Effies van dit jaar werden 35 trofeeën uitgereikt aan 26 bureaus uit 17 landen in heel Europa. De winnaars werden gekozen door een internationale jury van senior agency- en klantvertegenwoordigers, onder co-voorzitterschap van Claire Miller, global head of strategy bij LEGO Agency en Vincent Garel, executive vice president bij TBWA\Groupe France.

Vandaag gaan we nog even in op de titel van Agency of the Year. Havas Group kreeg de titel Agency of the Year en won verschillende gouden en zilveren trofeeën voor hun uitstekende campagne 'Undercover Avatar' voor de Association L'Enfant Bleu en 'Tomorrow's Water' voor Finish (Reckitt-Finish, zie foto hierboven).

 Christian de la Villehuchet, global chief integration officer bij Havas Group: "We zijn zeer vereerd dat we deze titel hebben gewonnen bij de Europese Effies. Bij Havas leggen we ons toe op het creëren van betekenisvolle merken en in de wereld van vandaag kun je simpelweg niet effectief zijn zonder een betekenisvol verschil te maken, zonder een positieve impact te creëren. We zijn er supertrots op dat ons werk zich consequent vertaalt in game-changing bedrijfsresultaten voor onze klanten en deze award is daar het ultieme bewijs van."

De Europese Effie Awards worden georganiseerd door de European Association of Communications Agencies (EACA) in samenwerking met Procter & Gamble, de European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), de European Publishers' Council, Adforum.com en Viva Xpress Logistics.