Havas investeert in jong talent

De creatieve afdeling van Havas verwelkomt dit jaar al meteen 11 nieuwe krachten. Pronkstuk is de nieuwe samenstelling van het Social Media Team. Luca Diovisalvi, voormalig creative bij Social Lab, verzorgt naast content en strategie ook het grafisch design. Florentien Duquet, recht van de schoolbanken, vult het team aan met content creatie en copy. Met zijn expertise in video vervolledigt Louis Vielle het team.
Even belangrijk is het om kansen te bieden aan studenten. Deze maand zetten Eglantine Noël en Heather Dobson bij Havas hun eerste stappen in het werkveld. Beiden kunnen nu volop proeven van wat Havas Creative en Havas Media te bieden heeft. Zij zijn de eersten van een hele reeks die binnenkort hun eerste werkervaringen opdoen. "Havas is een all-in-one leerplek en wil op de eerste rij staan om nieuw talent te ontdekken," zo luidt het bij Havas Village aan de Brusselse Wolvengracht.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]