Havas investeert in jong talent

News / People

HavasDe creatieve afdeling van Havas verwelkomt dit jaar al meteen 11 nieuwe krachten. Pronkstuk is de nieuwe samenstelling van het Social Media Team. Luca Diovisalvi, voormalig creative bij Social Lab, verzorgt naast content en strategie ook het grafisch design. Florentien Duquet, recht van de schoolbanken, vult het team aan met content creatie en copy. Met zijn expertise in video vervolledigt Louis Vielle het team.

Havas verwelkomt digitaal talent met de komst van Jonathan Olivares Lobos en Elien Van Meensel. Jonathan Olivares Lobos, voordien aan de slag als web developer bij Phonecom, start als nieuwe web content coördinator. Als digital project manager is Elien Van Mensen iedere minuut van de dag bezig met alles wat online gebeurt.Ook in het grafisch team is er vernieuwing: Léa Bouissou, voormalig art director en designer bij Tramway 21, verzorgt alles voortaan tot in de grafische puntjes. Joris Bochman startte als artdirector bij de RCA-groep en ging daarna aan de slag bij BBDO. Hij is vanaf nu de senior brand designer van dienst. -Havas haalt ook twee nieuwe projectmanagers in huis. Lotte Desmedt komt overgevlogen van Air Brussels, waar ze actief was als account-executive. Laetitia De Coster ruilde BBDO in voor Havas.
Even belangrijk is het om kansen te bieden aan studenten. Deze maand zetten Eglantine Noël en Heather Dobson bij Havas hun eerste stappen in het werkveld. Beiden kunnen nu volop proeven van wat Havas Creative en Havas Media te bieden heeft. Zij zijn de eersten van een hele reeks die binnenkort hun eerste werkervaringen opdoen. "Havas is een all-in-one leerplek en wil op de eerste rij staan om nieuw talent te ontdekken," zo luidt het bij Havas Village aan de Brusselse Wolvengracht.