Havas Media versterkt management
Havas Media focuste de voorbije weken op de versterking van zijn expertises met de aanwerving van Diederik Dekeyzer (ex-Medialaan) als head of broadcast en Julien Foucart als head of data business intelligence.
Diederik Dekeyzer volgt Nathalie Collard op, die haar carrière in het bedrijf zal voortzetten in de adviesteams. Hij staat voor de uitdaging om de integratie van de OLV met de klassieke media te versnellen. Julien Foucart, tot nu data consultant, zal zorgen voor de omkadering van de afdeling DBi en zal het bedrijf en zijn klanten begeleiden bij een nog geavanceerder gebruik van de Data. Hugues Rey, CEO Havas Media: “Onze managementteams zijn voltallig en we zijn zeer enthousiast over deze nieuwkomers. Zowel Diederik als Julien brengen competenties mee die ons moeten toelaten nog verder te gaan in de verspreiding van ons 3A-model: Audience, Adressability en Advertainment. Deze mix van ervaren medewerkers als omkadering voor onze talenten vormt al sinds ons grote transformatieplan de sleutel voor ons succes.”
Deze nieuw benoemingen volgen op enkele recente aanwervingen. Tina Bellens (ex-Initiative) brengt haar ervaring met klanten en digitaal in als accountmanager. Laura Dussart (ex-OMD) versterkt de afdeling Broadcast als broadcast executive. En na hun stages hebben ook Constance Eltgen (Skema Business School, account executive), Alec Vande Casteele (EPHEC, programmatic trader), David Dolyan (EPHEC, operations executive) en Toos Mansala (IFSCS, broadcast executive) zich aangesloten bij Havas Media.