
Om de band tussen het merk en de consument te versterken en om de consument een leuke ervaring te bezorgen, heeft Havas Providence een unieke activatie bedacht. Het idee is simpel: Snoopy komt bij enkele gezinnen langs met een verrassing: een heerlijk ontbijt (met Nutella, uiteraard). Om kans te maken op dit bezoekje van Snoopy, plaatst u het huisje van Snoopy voor uw huis dankzij de geïntegreerde Google Maps en Street View kaarten op www.nutella.com/nl/be/snoopy-breakfast. Voor 500 andere winnaars worden er verrassingspakketten voorzien. Twee dagen na de lancering hebben al meer dan 2500 gezinnen het beroemde huisje voor hun deur geplaatst om Snoopy en Nutella uit te nodigen. Deelnemen aan de wedstrijd kan nog tot 18 december.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]