Om de band tussen het merk en de consument te versterken en om de consument een leuke ervaring te bezorgen, heeft Havas Providence een unieke activatie bedacht. Het idee is simpel: Snoopy komt bij enkele gezinnen langs met een verrassing: een heerlijk ontbijt (met Nutella, uiteraard). Om kans te maken op dit bezoekje van Snoopy, plaatst u het huisje van Snoopy voor uw huis dankzij de geïntegreerde Google Maps en Street View kaarten op www.nutella.com/nl/be/snoopy-breakfast. Voor 500 andere winnaars worden er verrassingspakketten voorzien. Twee dagen na de lancering hebben al meer dan 2500 gezinnen het beroemde huisje voor hun deur geplaatst om Snoopy en Nutella uit te nodigen. Deelnemen aan de wedstrijd kan nog tot 18 december.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]