Havas Providence en Nutella halen Snoopy in huis


Om de band tussen het merk en de consument te versterken en om de consument een leuke ervaring te bezorgen, heeft Havas Providence een unieke activatie bedacht. Het idee is simpel: Snoopy komt bij enkele gezinnen langs met een verrassing: een heerlijk ontbijt (met Nutella, uiteraard). Om kans te maken op dit bezoekje van Snoopy, plaatst u het huisje van Snoopy voor uw huis dankzij de geïntegreerde Google Maps en Street View kaarten op www.nutella.com/nl/be/snoopy-breakfast. Voor 500 andere winnaars worden er verrassingspakketten voorzien. Twee dagen na de lancering hebben al meer dan 2500 gezinnen het beroemde huisje voor hun deur geplaatst om Snoopy en Nutella uit te nodigen. Deelnemen aan de wedstrijd kan nog tot 18 december.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]