Havas Providence en Nutella halen Snoopy in huis

Crea / News

Nutella-snoopy

Snoopy wekt het enthousiasme van groot en klein. Net als Nutella. Daarom worden de potten van het iconische merk, ter gelegenheid van de release van de film Snoopy en de Peanuts - De Film, uitzonderlijk versierd met afbeeldingen van Snoopy. De 2 unieke Nutella-potten zijn in de winkel te verkrijgen tot eind december.

Nutella-snoopy-site

Om de band tussen het merk en de consument te versterken en om de consument een leuke ervaring te bezorgen, heeft Havas Providence een unieke activatie bedacht. Het idee is simpel: Snoopy komt bij enkele gezinnen langs met een verrassing: een heerlijk ontbijt (met Nutella, uiteraard). Om kans te maken op dit bezoekje van Snoopy, plaatst u het huisje van Snoopy voor uw huis dankzij de geïntegreerde Google Maps en Street View kaarten op www.nutella.com/nl/be/snoopy-breakfast. Voor 500 andere winnaars worden er verrassingspakketten voorzien. Twee dagen na de lancering hebben al meer dan 2500 gezinnen het beroemde huisje voor hun deur geplaatst om Snoopy en Nutella uit te nodigen. Deelnemen aan de wedstrijd kan nog tot 18 december.

De wedstrijd werd gecommuniceerd via sociale media en via een tag-on bij de televisiespot. Het concept en het design werden ontworpen door Havas en Social Lab heeft de website ontwikkeld.