‘Laten we even alles vergeten.’ Met deze oproep begint de sensibiliseringsfilm van Havas Village Brussels voor haar nieuwe Belgische klant Ardennes-étape. Het platform ardennes-etape.be groepeert meer dan 2.000 vakantiehuizen in alle uithoeken van de Ardennen. Ideaal voor het gezin of, van zodra de omstandigheden het toelaten, de hele familie of ruime vriendenkring. Voor wie het vergeten was: de Ardennen zijn een droombestemming voor iedereen die houdt van natuurwandelingen en fietstochten. Perfect om even te ontsnappen aan de dagelijkse beslommeringen. Met deze campagne benadrukt Ardennes-étape dat de staycation een sterke trend geworden is binnen het toerisme. De Ardennen bieden samen met de vakantiehuizen een gevoel van vrijheid en welzijn waar iedereen vandaag naar verlangt.
Havas Media heeft ervoor gekozen om de spot uit te zenden tijdens de weken rond de wielerwedstrijd Luik-Bastenaken-Luik (Ardennes-étape is officiële partner). Ook in het digitale luik, in samenwerking met Semetis, ligt het accent op sportieve evenementen – zowel in het noorden als het zuiden van het land.
Credits
Client: Joris Vandendooren & Emeline Delporte
Agency: Havas Village Brussels
Producer: Filmmakers
Directors: Ouassim Rezzouk & Oussama Dahra
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]