Havas WW Brussels en ING België bannen clichés private banking
Er bestaan nog veel clichés over private banking-cliënten die niet langer overeenstemmen met de werkelijkheid. Dit lag aan de basis van de nieuwe campagne die ING België en Havas WW Brussels lanceren om hen in een nieuw daglicht te stellen. Het idee is eenvoudig: mensen met een omvangrijk patrimonium zijn vaak actieve mensen die diverse projecten steunen en iets willen realiseren. Zo willen ze rustig genieten van hun patrimonium, maar even vaak ook iets ondernemen of initiatieven ondersteunen. Wat hun keuze ook is: ING Private Banking doet er alles aan om het te helpen realiseren.
De campagne bestaat uit prints met luchtfoto's van Lieven Dirckx, en werd verder uitgewerkt in radiospots en bannering. Bovendien ligt de campagne in lijn met de ING België-campagne van eind 2015, waar in een reeks televisiespots werd getoond hoe ING België de keuzes van zijn klanten mogelijk maakt, hoe verrassend deze ook zijn. Zo blijft elke klant van ING België vrij in zijn/haar keuzes.
Credits
Advertiser : ING
Advertiser contacts: Louise van Heel, Julie de Bergeyck
Agency: Havas Worldwide Brussels
Production: Uncle Bob
Photographer: Lieven Dirckx