Kwalitatieve ingrediënten, eerlijke handel, gemaakt door een echt collectief et gedrenkt in de Luikse cultuur... Chocolademerk Galler heeft het Brusselse bureau Havas begin dit jaar aangesproken om te helpen zijn positionering aan te scherpen en uit te rollen over zijn volledige assortiment. Het strategische werk is uitgemond in een nieuwe merkessentie: “Galler, daar zit niets dan goeds in”. Een baseline die alle voorgenoemde eigenschappen integreert.
Om deze nieuwe positionering tot leven te wekken, heeft Havas een eerste omnichannel campagneluik ontwikkeld voor het topproduct van het merk: de chocoladerepen. Elk onderwerp zet één van de pijlers (duurzaam, lokaal, het collectief van 170 medewerkers et de kwaliteit van de ingrediënten) in de kijker. Het geheel is gedesigned door de Luikse artieste Elodie Timmermans.
Credits
Clients: Julie Pahaut, Vanessa Fernandes, Valérie Stefenatto
Stratégie: Marc Soumillion, Michael Liekens, Mathilde Bariseau
Account: Sylvia Senelle
Création: Thierry Verdoodt, Tom De Vliegher, Stéphane Daniel, Hugo Battistel
Design et Photographie: Elodie Timmermans
Paper Artiste: Margaux Baert
Production: We are C
Post production: Toast
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]