Head Office en AXE lanceren stadsapp

Met zijn nieuwe doelgroep, de moderne gentleman, in gedachten, lanceert AXE samen met contentreclamebureau Head Office een exclusieve en persoonlijke applicatie: The Black Guide. Dankzij deze app leren klanten de up-and-coming hotspots in hun favoriete Belgische stad (Gent, Antwerpen, Brussel, Mechelen, Luik of Hasselt) kennen, en beleven ze die op een geheel andere manier.
Van verborgen shops en groomingpaleizen tot verscholen foodwalhalla's: de hotspots werden allemaal nauwkeurig uitgezocht, en via speciaal opgenomen voice-overs verteld door de ogen van AXE. Die voice-overs geven interessante weetjes over de geselecteerde hotspots, en wisselen zich tijdens het stappen af met aangepaste Spotify-muziek. Klanten kunnen de volledige tour volgen, of zelf een persoonlijke route samenstellen naargelang hun eigen interesses. Ontdek het hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]