Met zijn nieuwe doelgroep, de moderne gentleman, in gedachten, lanceert AXE samen met contentreclamebureau Head Office een exclusieve en persoonlijke applicatie: The Black Guide. Dankzij deze app leren klanten de up-and-coming hotspots in hun favoriete Belgische stad (Gent, Antwerpen, Brussel, Mechelen, Luik of Hasselt) kennen, en beleven ze die op een geheel andere manier.
Van verborgen shops en groomingpaleizen tot verscholen foodwalhalla's: de hotspots werden allemaal nauwkeurig uitgezocht, en via speciaal opgenomen voice-overs verteld door de ogen van AXE. Die voice-overs geven interessante weetjes over de geselecteerde hotspots, en wisselen zich tijdens het stappen af met aangepaste Spotify-muziek. Klanten kunnen de volledige tour volgen, of zelf een persoonlijke route samenstellen naargelang hun eigen interesses. Ontdek het hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]