Modeketen Carmi kan al sinds 2009 op de expertise van Head Office rekenen voor het uittekenen van de patronen van zijn contentstrategie. Daar hoort onder meer een tweejaarlijks magazine bij. Drie vestigingen die elk seizoen weer tot de nok gevuld worden met een gloednieuw merkenaanbod van kleding, schoenen en accessoires, dat is stof genoeg om klanten te verwennen met een inspirerend modeblad.
Tot voor kort was Carmi Magazine enkel in de winkels zelf verkrijgbaar, maar vorig jaar werd beslist om ook via de post te verdelen. Een mooie gelegenheid voor Head Office om het blad opnieuw onder de loep te nemen en van een fris kleedje te voorzien.
Codewoorden voor deze make-over waren onder meer ‘klassevol’, ‘vrouwelijk’ en ‘eigentijds’. Het kleurenpallet ging voor een little black dress om de foto’s eens te meer te laten spreken, de bladspiegel werd ingekort en netjes afgezoomd en na een grondige designoefening op hoge hakken werden de juiste grafische elementen geselecteerd om de look & feel van Carmi Magazine volledig te laten aansluiten bij het aanbod van de winkels: hedendaags en modieus. Het nieuwe magazine kwam de paskamers uit, draaide eens linksom en rechtsom voor de spiegel en Carmi zag dat het als gegoten zat!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]