Modeketen Carmi kan al sinds 2009 op de expertise van Head Office rekenen voor het uittekenen van de patronen van zijn contentstrategie. Daar hoort onder meer een tweejaarlijks magazine bij. Drie vestigingen die elk seizoen weer tot de nok gevuld worden met een gloednieuw merkenaanbod van kleding, schoenen en accessoires, dat is stof genoeg om klanten te verwennen met een inspirerend modeblad.
Tot voor kort was Carmi Magazine enkel in de winkels zelf verkrijgbaar, maar vorig jaar werd beslist om ook via de post te verdelen. Een mooie gelegenheid voor Head Office om het blad opnieuw onder de loep te nemen en van een fris kleedje te voorzien.
Codewoorden voor deze make-over waren onder meer ‘klassevol’, ‘vrouwelijk’ en ‘eigentijds’. Het kleurenpallet ging voor een little black dress om de foto’s eens te meer te laten spreken, de bladspiegel werd ingekort en netjes afgezoomd en na een grondige designoefening op hoge hakken werden de juiste grafische elementen geselecteerd om de look & feel van Carmi Magazine volledig te laten aansluiten bij het aanbod van de winkels: hedendaags en modieus. Het nieuwe magazine kwam de paskamers uit, draaide eens linksom en rechtsom voor de spiegel en Carmi zag dat het als gegoten zat!
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]