Om de Bicky Fish in de markt te zetten, trekt Bicky samen met Prophets alle registers open. Eerst was er de zeemeerminnenoproep via Facebook. Daarna de officiële release met Bicky-proeverij op Horeca Expo in Gent, waarmee je De Warmste Week kon steunen. En sinds 4 december wil Bicky alle StuBru-luisteraars verleiden tot die lekkere hap.
Credits
Client: Bicky – Jan Liebaut
Creative Director: Sam De Win
Creative: Johan Van Oeckel
Account team: Véronique Lemmens - Stefanie De Preter
Production: Raygun
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]