Om de Bicky Fish in de markt te zetten, trekt Bicky samen met Prophets alle registers open. Eerst was er de zeemeerminnenoproep via Facebook. Daarna de officiële release met Bicky-proeverij op Horeca Expo in Gent, waarmee je De Warmste Week kon steunen. En sinds 4 december wil Bicky alle StuBru-luisteraars verleiden tot die lekkere hap.
Credits
Client: Bicky – Jan Liebaut
Creative Director: Sam De Win
Creative: Johan Van Oeckel
Account team: Véronique Lemmens - Stefanie De Preter
Production: Raygun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]