Renault België Luxemburg vroeg HeadOffice om zijn Dacia Cherry Club-website van een spiksplinternieuw koetswerk te voorzien. Die was inmiddels enkele jaren oud en aan een update toe. HeadOffice werd gevraagd om het front end design op te frissen. Niet alleen de website zelf kreeg een compleet nieuwe look en branding, het hele platform werd onder handen genomen. HeadOffice bouwde een beveiligd en GDPR-proof CMS-platform als basis voor de website. Hierdoor werd het mogelijk nieuwe secties, automatische wedstrijdpagina’s en een pak nieuwe content toe te voegen.
“We zijn erg blij met het resultaat van wat oorspronkelijk een vrij eenvoudige briefing was,” zegt Ingrid Claeys, communicatiemanager naverkoop bij Renault België Luxemburg. “We kregen niet alleen een vernieuwde website en Dacia Cherry Club logo, het ingenieuze back end design geeft ons heel wat opties en uitbreidingsmogelijkheden voor de toekomst.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]