Renault België Luxemburg vroeg HeadOffice om zijn Dacia Cherry Club-website van een spiksplinternieuw koetswerk te voorzien. Die was inmiddels enkele jaren oud en aan een update toe. HeadOffice werd gevraagd om het front end design op te frissen. Niet alleen de website zelf kreeg een compleet nieuwe look en branding, het hele platform werd onder handen genomen. HeadOffice bouwde een beveiligd en GDPR-proof CMS-platform als basis voor de website. Hierdoor werd het mogelijk nieuwe secties, automatische wedstrijdpagina’s en een pak nieuwe content toe te voegen.
“We zijn erg blij met het resultaat van wat oorspronkelijk een vrij eenvoudige briefing was,” zegt Ingrid Claeys, communicatiemanager naverkoop bij Renault België Luxemburg. “We kregen niet alleen een vernieuwde website en Dacia Cherry Club logo, het ingenieuze back end design geeft ons heel wat opties en uitbreidingsmogelijkheden voor de toekomst.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]