Renault België Luxemburg vroeg HeadOffice om zijn Dacia Cherry Club-website van een spiksplinternieuw koetswerk te voorzien. Die was inmiddels enkele jaren oud en aan een update toe. HeadOffice werd gevraagd om het front end design op te frissen. Niet alleen de website zelf kreeg een compleet nieuwe look en branding, het hele platform werd onder handen genomen. HeadOffice bouwde een beveiligd en GDPR-proof CMS-platform als basis voor de website. Hierdoor werd het mogelijk nieuwe secties, automatische wedstrijdpagina’s en een pak nieuwe content toe te voegen.
“We zijn erg blij met het resultaat van wat oorspronkelijk een vrij eenvoudige briefing was,” zegt Ingrid Claeys, communicatiemanager naverkoop bij Renault België Luxemburg. “We kregen niet alleen een vernieuwde website en Dacia Cherry Club logo, het ingenieuze back end design geeft ons heel wat opties en uitbreidingsmogelijkheden voor de toekomst.”
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]