Belgische outdoor en lifestyle retailer A.S.Adventure gelooft dat verandering deel uitmaakt van het avontuur. Daarom kon na vier jaar een radicale redesign van A.S.Magazine niet uitblijven. Print dood? Think again: A.S.Adventure nam een sprong voorwaarts en kiest voor een magazine waarbij 20% van de content rechtstreeks tot stand komt in samenwerking met community members. Bovendien komen er bij 2 van de 4 edities 24 extra pagina’s bij.“Onze content creators en designers hebben het A.S.Magazine niet alleen grafisch aangepast, maar ook inhoudelijk en strategisch. De manier waarop mensen verhalen beleven verandert en we zien dit als een gedroomde kans om user generated content te integreren,” zegt Jeroen De Jong, creative content director bij HeadOffice.
Regelmatig laten bezielde reizigers en medewerkers uit de A.S.Adventure-community zich opmerken door het gebruik van de hashtag #asadventure. Het zijn geen influencers, noch doorwinterde reisjournalisten. Het zijn avonturiers met een authentieke, nieuwsgierige blik waarvan hun digitaal verhaal dankzij een-op-een contact met HeadOffice nu ook tastbaar wordt in het fysieke A.S.Magazine. Het eerste vernieuwde A.S.Magazine werd in maart 2019 op de wereld losgelaten. Op de cover stond toen een Instagramfoto van een A.S.Adventure-ambassadeur.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]