TikTok is een thuisbasis voor veel jonge buitenliefhebbers die er inspiratie en entertainment zoeken. Het is dan ook geen verrassing dat A.S.Adventure ook op TikTok aanwezig wil zijn om hun nieuwsgierigheid naar avontuur op een juiste manier te prikkelen. Een buitenkans voor het TikTok-team van HeadOffice om die missie tot een goed einde te brengen.
Het doel van A.S.Adventure op TikTok is om Gen Z'ers aan te moedigen hun nieuwsgierigheid te volgen en naar buiten te trekken voor zowel grote als kleine avonturen. De aanpak is doelgericht en authentiek: door het creëren van inspirerende content die avontuurlijk denken en outdoor expertise combineert, heeft HeadOffice een reeks contentformats ontwikkeld die zowel aansluiten bij de interesses van Gen Z, afgestemd zijn op de huidige trends, als consistent zijn met de merkwaarden van A.S.Adventure.
Sinds november ontwikkelt het TikTok-team binnen HeadOffice de concepten, zorgen ze voor de productie en postproductie van alle TikToks. Ook de publicatie en het media buying luik wordt door HeadOffice uitgevoerd.
Met dit initiatief wil A.S.Adventure, dankzij de content-expertise van HeadOffice, dat meer jongeren de stap zetten van online inspiratie naar offline ervaringen. Het is een uitnodiging om de natuur te ervaren, in grote en kleine avonturen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]