Sinds februari 2019 maakt HeadOffice het 16 pagina’s tellende magazine Moving Minds voor UC Leuven-Limburg (UCLL). Wat begon met een rebranding van het magazine leidt nu tot een nieuwe visie, positionering en multichannel-aanpak voor het magazine. Vier keer per jaar rolt Moving Minds van de drukpersen, klaar om toekomstige studentente bekoren. Het magazine serveert hapklare lifestyle artikels zoals ‘Ontmoet jij op de campus de liefde van je leven?’, maar evengoed valt je oog op serieuzere topics zoals ‘Kiezen tussen graduaat of bachelor?’. UCLL houdt van het vernieuwde Moving Minds magazine en wou nog meer impact creëren. “HeadOffice verdiepte zich in de sector en werking van UCLL zodat we recht op onze doelen kunnen afgaan. Tijdens een workshop met ons communicatieteam definieerden we samen de speerpunten van onze content strategie. De voornaamste doelstelling is meer ruimte geven aan de boeiende verhalen van studenten en docenten. Ondertussen verschenen de eerste edities nieuwe stijl, en de restyling valt alvast erg in de smaak bij onze studenten en potentiële studenten,” zegt Jan Withofs, hoofd Communicatie UCLL. “We appreciëren het dat HeadOffice als partner mee nadenkt over hoe online en offline elkaar nog meer kunnen versterken binnen onze multichannel-strategie.” Om deze brede communicatiestrategie alle slaagkansen te geven, is de combinatie van theorie en praktijk essentieel. Zo voorziet HeadOffice een online afgeleide van het Moving Minds magazine en kreeg het jaarverslag 2018 een levendig design.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]