HeadOffice Fit & Vol Pit voor Zespri

Crea / News

Hoe vitaal voelen de Belgen zich? Dit was het uitgangspunt van een nieuwe Zespri-campagne die HeadOffice voor haar rekening nam. De ‘Nationale Vitaliteitscheck’ zag het levenslicht, een grootschalig onderzoek dat peilt naar hoe Fit & Vol Pit Belgen zich voelen. Het was meteen ook de start van een sterk en geïntegreerd contentverhaal.  

Met de ‘Nationale Vitaliteitscheck’ polst Zespri naar hoe vitaal Belgen zich voelen. HeadOffice ontwikkelde de insteek, rolde de campagne uit en zorgde voor verdere opvolging en optimalisering. Er werd een bevraging opgesteld die 2.000 Belgen voorgeschoteld kregen. Deze vragenlijst kwam tot stand in samenwerking met onderzoeksbureau iVOX en peilde naar de mentale en fysieke gezondheid van de deelnemers. Enkele opmerkelijke resultaten uit deze bevraging:  

  • 3 op 4 Belgen voelt zich goed in zijn vel  

  • 65% geeft aan meer te willen sporten  

  • 3 op 4 geeft aan om gezonder te willen eten  

  • 47% krijgt energie van sociale interacties  

  • 1 op 3 kiest bewust voor me-time  

Fit & Vol Pit: hét platform om je vitaliteit op te krikken 

Alle resultaten zijn te vinden op https://fitenvolpit.be/. Op deze campagnewebsite kan je als bezoeker ook een online zelftest doen om je vitaliteitsscore te ontdekken én te vergelijken met de gemiddelde Belg. Al heel goed of kan toch beter? Je krijgt meteen persoonlijke tips & tricks om je vitaliteit een boost te geven. Daarnaast is er ook een vitaliteitswedstrijd en duik je als bezoeker in artikels op maat van jouw profiel/vitaliteitsscore.   

Met Fit & Vol Pit biedt HeadOffice Zespri de handvaten om alle Belgen de kans te geven hun vitaliteit te ontdekken en op te krikken. Met de juiste inzichten werden de zelftest en content ontwikkeld. Dat deed HeadOffice op een geïntegreerde en persoonlijke manier voor de eindgebruiker.  

Distributie via digital, print, social en PR  

Het digitale mediaplan omvat social, bannering en native ads. In print werden er native artikels geschreven in onder andere Goed Gevoel, Libelle, Feeling en Plus Magazine. Daarnaast werd ook PR ingeschakeld. De juiste kanalen worden gebruikt om zoveel mogelijk mensen hun vitaliteitsscore te laten berekenen. Om zo zelf stappen te kunnen zetten naar een energieker, gezonder en fitter leven.