HeadOffice grote winnaar bij de BOCA’s

De zesde editie van de BOCA, de Best of Content Awards, levert een oogst van 33 awards op. Maar liefst 13 verschillende bureaus vallen in de prijzen.
Met acht awards voor vier verschillende campagnes van A.S. Adventure, Samsung en Solidaris is HeadOffice het meest bekroonde bureau. Het wint maar liefst twee keer Gold, twee keer Silver, drie keer Bronze en een Craftsmanship Award, alsook de Press Award én de Grand Prix. De campagne ‘Daily Dose Of Nature’ is meteen ook de meest bekroonde campagne van de avond.
The Fat Lady en We Are Digital van Propaganda Group zijn sterke runner ups met elk vier awards. The Fat Lady won tweemaal voor Uniline en tweemaal voor UGent. WAD viel viermaal in de prijzen voor twee campagnes van De Vlaamse Overheid.
Ook com&co en Het Geluidshuis laten zich opmerken met elk drie awards. Com&co sleepte twee awards in de wacht voor SD Worx en een voor Corilus; Het Geluidshuis won twee awards voor Royal Club Sporting Anderlecht en een voor zichzelf.
De Propaganda Group is uitverkoren tot Content Marketing Agency of the Year. Die erkenning staat los van de BOCA’s en wordt toegekend aan het bureau met de grootste verdienste voor het content marketing-vak van het afgelopen jaar.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]