HeadOffice opent de wereld van trends voor Trademart

Crea / News / Retail

Een oase van trends, klinkt goed? Wel, dat is precies wat HeadOffice ontwikkelde voor Trademart Brussels. In de inkomhal ontdek je als bezoeker op verschillende eilandjes – 6 in totaal – alles wat het nieuwe lenteseizoen voor de lifestylesector in petto heeft.

Elk jaar organiseert Trademart – naast hun vaste collecties – tal van events voor retail professionals uit de Benelux. Om deze events visibeler én activerender te maken, bedacht HeadOffice een overkoepelend creatief concept waarbij bezoekers al een glimp kunnen opvangen van wat er in de rest van het gebouw te ontdekken valt.

Deze inspiratiewereld kreeg de naam ‘The World of Trademart’. Het is een plaats – opgebouwd in het Atrium – waar content en eventbeleving hand in hand gaan. Het Atrium is het kloppend hart én dus meteen ook de ideale plek om visibiliteit te creëren voor de oneindige stroom aan inspiratie, trends en innovaties die dan vervolgens hun hoogtepunt kennen tijdens één van de events.

De rode draad doorheen de verschillende eilanden? De natuur. De magische natuur heeft een verbindende kracht en daarom werkte HeadOffice zes producteilanden volgens dit thema uit. Bovendien zijn botanische prints ook een belangrijke trend voor 2021. In het midden van het Atrium staat een glazen bol waarin verschillende sectoren samen de ‘crème de la crème’ voor volgende lente tonen.

En het avontuur gaat verder… Met de hashtag #TrademartCrush kunnen retailers hun favorieten delen en andere inspireren. Bovendien neemt vlogster Virginie Claes kijkers mee naar ‘The World of Trademart’ en andere events om de sfeer in beeld te brengen.

“Trademart neemt retailers – vanaf de eerste stap in het Atrium – mee op een wonderlijk avontuur vol trends en nieuwigheden. Elk eiland weerspiegelt een ander universum en we zijn heel opgetogen over hoe HeadOffice met ‘The World of Trademart’ in één oogopslag de bezoekers meetrekt in ons verhaal,” besluit Dieter Eeckhout, head of marketing bij Trademart Brussels.