HeadOffice stroopt mouwen op voor e5 mode

Afgelopen zomer keek Belgische retailketen e5 mode naar HeadOffice om hun contentmarketing een nieuwe look aan te meten. De keten wil zich richten op een grotere doelgroep met jongere klanten, van lichaam of van geest. HeadOffice tekende het patroon voor een geheel nieuwe cross channel content marketing-aanpak.
Om te beginnen kreeg de folder een grondige make-over, zowel qua design als inhoud. In 2019 zullen nog meer contentkanalen volgen.
“HeadOffice wist te overtuigen met moderne formats voor print én digitale kanalen. Daarnaast stelden zij een uitgebreide contentkalender voor die de juiste boodschap bij het juiste publiek zou krijgen door de kanaal-integratie te optimaliseren,” vertelt Olivia Devuyst, marketingmanager bij e5 mode. “We zien nu al dat we profiteren van de vernieuwde aanpak van de folder, op onze sociale mediakanalen en in de versteviging van onze Personal Shopping ervaring MyStyle. We zijn benieuwd naar wat de samenwerking ons in de toekomst nog zal brengen!”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]