Afgelopen zomer keek Belgische retailketen e5 mode naar HeadOffice om hun contentmarketing een nieuwe look aan te meten. De keten wil zich richten op een grotere doelgroep met jongere klanten, van lichaam of van geest. HeadOffice tekende het patroon voor een geheel nieuwe cross channel content marketing-aanpak.
Om te beginnen kreeg de folder een grondige make-over, zowel qua design als inhoud. In 2019 zullen nog meer contentkanalen volgen. “HeadOffice wist te overtuigen met moderne formats voor print én digitale kanalen. Daarnaast stelden zij een uitgebreide contentkalender voor die de juiste boodschap bij het juiste publiek zou krijgen door de kanaal-integratie te optimaliseren,” vertelt Olivia Devuyst, marketingmanager bij e5 mode. “We zien nu al dat we profiteren van de vernieuwde aanpak van de folder, op onze sociale mediakanalen en in de versteviging van onze Personal Shopping ervaring MyStyle. We zijn benieuwd naar wat de samenwerking ons in de toekomst nog zal brengen!”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]