Het klantenbestand van HeadOffice, het content- en communicatiebureau uit Herent, groeide de voorbije maanden steevast aan, dus moest het personeelsbestand gelijke tred houden. In korte tijd werden zes nieuwe profielen aangetrokken. Ja, voor HeadOffice, is de grote vakantie een grote vacature-invulling geworden!
Zo startte Loriana Cappiello als accountdirector op Federale Verzekering en Zespri. Zij komt met een rugzak vol ervaring die ze opdeed bij JIM-Medialaan, BBDO, Kunstmaan en Hans Anders. Marie Smeets startte als accountmanager voor het social en online deel van A.S. Adventure. Ze stapte over van het Customer Care team van A.S. Adventure naar HeadOffice. Daarnaast werd Davina Janssens, met haar drie jaar ervaring bij MediaCom, binnengehaald als accountmanager voor topklant Lapperre.
Ook werden drie jonge krachten aangetrokken. Amber Dupont begon als accountexecutive met een bachelordiploma in event- en projectmanagement en een ‘banaba’ in advanced business management op zak. Na haar voorjaarsstage bij HeadOffice kreeg ook Imke Maes een contract aangeboden als editorial executive. Met twee bachelordiploma’s in de digitale marketingsector vergaarde ze al veel kennis die ze nu met veel enthousiasme in de praktijk wil brengen. Het rijtje van zes nieuwkomers wordt afgesloten met Chloé Peeters, die als digital media expert het digitale team versterkt. Ze heeft een master in communicatiewetenschappen met afstudeerrichting mediapsychologie en vooral tonnen passie voor social media.