Sinds 2015 staat HeadOffice aan het roer van de magazines van Federale Verzekering. Vanaf nu verzekert HeadOffice ook inspirerende content op hun Facebook en LinkedIn pagina’s.
Als coöperatieve onderneming staan Federale Verzekering en haar klanten nooit stil. Vanuit die gedachte lanceerde HeadOffice een social format met echte verhalen. Een huisvader slash timmerman? Een grafisch ontwerper én tatoeëerder? Deze inspirerende verhalen van ondernemende verzekeringsnemers vormen het kloppende hart van Federale Verzekering. Bekijk vanaf nu wekelijks hun succesverhalen op Facebook en LinkedIn.
“In de video’s zie je stuk voor stuk échte klanten en verhalen. We merken dat deze video’s andere klanten ontroeren, inspireren en motiveren om zelf te ondernemen. En die ondernemingszin is exact wat we willen aanwakkeren,” zegt Franck Vanden Eede, digital marketing manager van Federale Verzekering.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]