HeadOffice vlamt mee tegen kansarmoede

Communication / News

Welzijn, gezondheid en solidariteit zijn voor veel van de klanten van HeadOffice terugkerende onderwerpen. Thema’s die de teamleden na aan het hart liggen. Logisch dat ze geen seconde twijfelden toen enkele collega’s met het idee kwamen om ‘De Warmste Week’ te steunen.

Ze vlogen er samen in en het resultaat mag er zijn:  een pakketje met daarin vijf speciale wenskaarten. Elke kaart draagt de eigen HeadOffice-touch. Eén ervan komt zelfs digitaal tot leven! Ideaal om, naast je talloze smartphoneberichtjes, ook een bijzonder kaartje te sturen naar je meest dierbare familie en vrienden. En zo het goede doel te steunen. Aan creativiteit was er geen gebrek, bevestigt ook creatief directeur Stijn Jacquemyn. “Brainstormen met alle HO’fficers samen, ’t was eens een keer iets anders. Maar een keuze maken uit al die enthousiaste ideeën, dat was een ander paar mouwen!” (Lacht)

De wenskaarten werden verkocht door de HO’fficers. De opbrengst gaat integraal naar ‘De Warmste Week’. Naar de klanten stuurt het bureau dit jaar niet één wenskaart, maar een heel pakket met de ‘De Warmste Week’-wenskaarten, waarmee ze zelf hun warme wensen verder kunnen verspreiden. “Het voelt goed om dit zelfs in een drukke periode samen voor elkaar te krijgen”, zegt CEO Evi Malcorps. “Zo hebben we na één week al zo’n € 3.000 verzameld. Erg trots op de inzet van al onze collega’s!”  En op die van drukkerij Baillien & Maris en Playar, die de ideeën hielpen realiseren en zo ook hun steentje bijdroegen.