Fans van M&M’s mogen beginnen watertanden: binnenkort is er tijdelijk weer een limited edition verkrijgbaar. Om die de nodige buzz te geven, creëerde HeadOffice de ‘Kraak de smaak’-campagne. Het 360°-concept zal ingezet worden via een samenspel van online mediakanalen zoals Facebook en Instagram en offline communicatie via POS-materialen en on pack-banners.
HeadOffice bedacht een interactief wedstrijdmechanisme: praat met Yellow M&M en raad de nieuwe smaak. Deelnemers krijgen van de sympathieke chatbot allerlei tips om de nieuwe smaak te achterhalen en doen zo mee om een M&M’s ambassador te worden. De drie winnaars genieten dan van tal van voordelen en ervaringen zoals een trip naar M&M’s World in Londen en cinema- en summer experiences met daar bovenop M&M’s-gadgets. “Onze chatbot Yellow zorgt voor interactie via tekst én animated gifs, en spreekt zo een breed publiek aan,” zegt Evi Malcorps, client service director bij HeadOffice.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]