HeadOffice zet chatbot in voor M&M’s

Crea / News

M&M'sFans van M&M’s mogen beginnen watertanden: binnenkort is er tijdelijk weer een limited edition verkrijgbaar. Om die de nodige buzz te geven, creëerde HeadOffice de ‘Kraak de smaak’-campagne. Het 360°-concept zal ingezet worden via een samenspel van online mediakanalen zoals Facebook en Instagram en offline communicatie via POS-materialen en on pack-banners.
M&M'sHeadOffice bedacht een interactief wedstrijdmechanisme: praat met Yellow M&M en raad de nieuwe smaak. Deelnemers krijgen van de sympathieke chatbot allerlei tips om de nieuwe smaak te achterhalen en doen zo mee om een M&M’s ambassador te worden. De drie winnaars genieten dan van tal van voordelen en ervaringen zoals een trip naar M&M’s World in Londen en cinema- en summer experiences met daar bovenop M&M’s-gadgets. “Onze chatbot Yellow zorgt voor interactie via tekst én animated gifs, en spreekt zo een breed publiek aan,” zegt Evi Malcorps, client service director bij HeadOffice.
M&M's