Heaven Can Wait &KOO starten een nieuw initiatief rond kidsmarketing met Gerda Van Damme. Deze nieuwe stap past volledig binnen de strategie van het netwerk en breidt de expertise en diensten van de groep verder uit. Met Dreammachine Kids geven Heaven Can Wait &KOO een doorstart aan een al bestaande business unit bij het digitale agency Dreammachine. Deze business unit werkte rond kids marketing en had een digitale focus. Zo organiseerde Dreammachine het Digital Kids Marketing Congress in Brussel, dat in september 2016 een tweedaags vervolg krijgt. Dankzij de ondersteuning van Heaven Can Wait kan Dreammachine Kids sneller uitgroeien tot een volwaardig kids marketing agency.
"Kidsmarketing komt al gauw in de kijker als we praten over hoe technologie de communicatie van vandaag beïnvloedt. Onze kinderen krijgen op een heel andere manier directe of indirecte boodschappen van adverteerders te zien. Ook de communicatie met ouders speelt hierbij een grote rol. Met Gerda halen we een expert in huis die onze klanten op dit vlak kan bijstaan," zegt Sven Luyten, founding partner van het &KOO-netwerk en verantwoordelijk voor de talent incubator Heaven Can Wait.
Gerda Van Damme: "Dreammachine Kids nv wordt meteen opgestart binnen Heaven Can Wait. Deze laatste maakt deel uit van het &KOO netwerk dat in het laatste kwartaal van 2015 werd opgericht door Koen Van Impe en Sven Luyten binnen de Cronos groep. Heaven Can Wait begeleidt ondernemend talent om uit te groeien tot een startende onderneming binnen het &KOO-netwerk."