Heavent 2018: de winnaars

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patrick-tomasso-88317 contentmarketing unsplash144 inzendingen zijn ingezonden door evenementen-, experiëntiële en live marketingbureaus, evenals bedrijven en  beurs- en congresorganisatoren voor de Heavent Awards 2018. The Heavent Awards braken vorige records door 144 inzendingen uit de hele wereld te ontvangen. En hieronder vindt u de volledige lijst van winnaars!

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Event Award B to B
Platz 1 : Zeiss Convention 2017 – The future of optics, Agency Trend Factory for Carl Zeiss Vision International (Deutschland)
Platz 2 : Bpifrance Inno Génération 2017, Bpifrance (France)
Platz 3 : #ExpoTwitter, Agency Magic Garden for Twitter France (France)
Event Award B to C
1 : Le Défilé L’Oréal Paris, Agency Ubi Bene for L’Oréal Paris (France)
2 : The Fiat 500 Forever Young Experience, Agency Ideal Comunicazione for Fiat Chrysler Automobiles (Italien)
3 : The Ocean Cleanup’s, The next phase event, Agency Bind & Jurlights for The Ocean Cleanup (Niederlande)
Sport, Cultural, Educational or Entertainment Event Award
1 : Biodiversiterre, Agency Place Grand Public, filiale du groupe La Fonderie avec la mairie de Paris (France)
2 : Generation Discover Festival 2017, Agency BrandBase for Shell (Niederlande)
3 : Exposition Spirit of Autumn, musée Artechouse avec A-Blok Interactive Experiences (France)
Forum, Summit, Congress, Fair Award
1 : Xynteo Exchange, Agency Just Cruzin Production for Xynteo (Norwegen)
2 : Le Day-Click, Agency Manifestory for Syntec Numérique (France)
3 : Convention des clubs APM 2017, Agency Don Diego for le réseau APM (France)
Internal communication Event Award
1 : Unexpected party, Agency Live by GL events for Novaxia (France)
2 : Dentsu Games, Agency MKTG for Dentsu France (France)
3 : Let’s Gens Motul, Agencys Hopscotch Travel et Sagarmatha for Motul (France)
Integrated or Multichannel Event Award
1 : The virtual crash billboard, Agency Serviceplan event & mice for la Direction Régionale et Interdépartementale de l’Equipement et de l’Aménagement d’Ile-de-France (France)
2 : #forgetthetime, Agency Double 2 for Audi France (France)
3 : #GenerationHeetch, Agency Manifestory for Heetch (France) 
Brand experience Event Award
1 : Seat Ibiza Grand Tour, Agency Double 2 for Seat France (France)
2 : Deviens le champion de tennis de demain, Agency Monsieur Loyal for la Fédération Française de Tennis @RG Lab (France)
3 : Le Smash Perrier, Agency Ubi Bene for Nestlé Waters France (France)
Exceptional event Award
1 : Cérémonie d’ouverture des 17e Championnats du monde Fina, Agency ECA2 for le Comité d’organisation des Championnats du monde Fina (France)
2 : Journées Olympiques de Paris 2024, Agency Ubi Bene for la ville de Paris (France)
3 : Cérémonie d’ouverture de la 23e Coupe de Football des Pays du Golfe, Agency Auditoire for Ministère des Sports Kuwait (France)
 
The « Grand Prix du Jury » went to Journées Olympiques de Paris 2024, Agency Ubi Bene for la Ville de Paris (France)
The “special favorite” price was for #ExpoTwitter, Agency Magic Garden for Twitter France (France).