Op 29 maart 2018 worden in Cannes de Heavent Awards uitgereikt voor live communication-campagnes. Dat is een onderdeel van de Heavent Meetings op 28 en 29 maart. Tot 5 februari kunnen live communication-campagnes worden ingestuurd. In de jury zitten vertegenwoordigers van bedrijven als L’Oreal, Nike, Coca Cola (Frankrijk), Royal Dutch Shell (Nederland) en Beiersdorf en Continental (Duitsland).
Er zijn zeven categorieën: Event Award B2C, Event Award B2B, Internal communication Event Award, Exceptional Event Award, Sport, Cultural, Educational or Entertainment Event Award, Integrated or Multichannel Event Award, Brand experience Event Award en tot slot Forum, Summit, Congress, Fair Award. Alle informatie is te vinden op de http://wwwwebsite van Heavent..
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]