Op 29 maart 2018 worden in Cannes de Heavent Awards uitgereikt voor live communication-campagnes. Dat is een onderdeel van de Heavent Meetings op 28 en 29 maart. Tot 5 februari kunnen live communication-campagnes worden ingestuurd. In de jury zitten vertegenwoordigers van bedrijven als L’Oreal, Nike, Coca Cola (Frankrijk), Royal Dutch Shell (Nederland) en Beiersdorf en Continental (Duitsland).
Er zijn zeven categorieën: Event Award B2C, Event Award B2B, Internal communication Event Award, Exceptional Event Award, Sport, Cultural, Educational or Entertainment Event Award, Integrated or Multichannel Event Award, Brand experience Event Award en tot slot Forum, Summit, Congress, Fair Award. Alle informatie is te vinden op de http://wwwwebsite van Heavent..
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]