Heavent Award voor Belgische live communication?
Op 29 maart 2018 worden in Cannes de Heavent Awards uitgereikt voor live communication-campagnes. Dat is een onderdeel van de Heavent Meetings op 28 en 29 maart. Tot 5 februari kunnen live communication-campagnes worden ingestuurd. In de jury zitten vertegenwoordigers van bedrijven als L’Oreal, Nike, Coca Cola (Frankrijk), Royal Dutch Shell (Nederland) en Beiersdorf en Continental (Duitsland).
Er zijn zeven categorieën: Event Award B2C, Event Award B2B, Internal communication Event Award, Exceptional Event Award, Sport, Cultural, Educational or Entertainment Event Award, Integrated or Multichannel Event Award, Brand experience Event Award en tot slot Forum, Summit, Congress, Fair Award. Alle informatie is te vinden op de http://wwwwebsite van Heavent..
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]