Het afgelopen jaar registreerde hebbes.be een sterk groeiend aantal bezoekers van 31 procent. Om die groei te beantwoorden, wil de immosite van het Mediahuis de surfers een nog optimalere bezoekervaring bieden, met een aantrekkelijkere vormgeving die de site extra overzichtelijk moet maken voor de surfer. Daarnaast wordt onder het motto 'mobile first' ook extra aandacht geschonken aan de beleving via mobiel en tablet gebruik. In de komende maanden staan er bovendien nieuwe productinnovaties gepland die enkele onderscheidende functionaliteiten zullen opleveren. Met het nieuwe design en het aangepaste gebruikerscomfort hoopt de immo site nog straffere bereikscores te halen in 2016.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]