Hebbes.be gaat eigentijds

Het afgelopen jaar registreerde hebbes.be een sterk groeiend aantal bezoekers van 31 procent. Om die groei te beantwoorden, wil de immosite van het Mediahuis de surfers een nog optimalere bezoekervaring bieden, met een aantrekkelijkere vormgeving die de site extra overzichtelijk moet maken voor de surfer. Daarnaast wordt onder het motto 'mobile first' ook extra aandacht geschonken aan de beleving via mobiel en tablet gebruik. In de komende maanden staan er bovendien nieuwe productinnovaties gepland die enkele onderscheidende functionaliteiten zullen opleveren. Met het nieuwe design en het aangepaste gebruikerscomfort hoopt de immo site nog straffere bereikscores te halen in 2016.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]