Het afgelopen jaar registreerde hebbes.be een sterk groeiend aantal bezoekers van 31 procent. Om die groei te beantwoorden, wil de immosite van het Mediahuis de surfers een nog optimalere bezoekervaring bieden, met een aantrekkelijkere vormgeving die de site extra overzichtelijk moet maken voor de surfer. Daarnaast wordt onder het motto 'mobile first' ook extra aandacht geschonken aan de beleving via mobiel en tablet gebruik. In de komende maanden staan er bovendien nieuwe productinnovaties gepland die enkele onderscheidende functionaliteiten zullen opleveren. Met het nieuwe design en het aangepaste gebruikerscomfort hoopt de immo site nog straffere bereikscores te halen in 2016.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]