Hebbes.be gaat eigentijds
Het afgelopen jaar registreerde hebbes.be een sterk groeiend aantal bezoekers van 31 procent. Om die groei te beantwoorden, wil de immosite van het Mediahuis de surfers een nog optimalere bezoekervaring bieden, met een aantrekkelijkere vormgeving die de site extra overzichtelijk moet maken voor de surfer. Daarnaast wordt onder het motto 'mobile first' ook extra aandacht geschonken aan de beleving via mobiel en tablet gebruik. In de komende maanden staan er bovendien nieuwe productinnovaties gepland die enkele onderscheidende functionaliteiten zullen opleveren. Met het nieuwe design en het aangepaste gebruikerscomfort hoopt de immo site nog straffere bereikscores te halen in 2016.
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]