Sterke merken zijn goud waard. Internationale merken kennen we allemaal, maar ook hier beschikken we over fantastische merken die hier in de kleigrond zijn ontstaan, zo stelt STIMA vast. Met de Belgium’s New Brand of the Year award wil de organisatie die nieuwe sterkhouders op een podium plaatsen. Als voorbeeld, als inspiratie en als vertegenwoordiger van ons eigenzinnig karakter. STIMA wil hiermee een statement maken voor Belgische merkinnovatie en de positie van Belgische merken in het binnen- en buitenland ondersteunen. Belgium’s New Brand of the Year is een concept en organisatie van de STIMA Expertgroep Branding in samenwerking met De Tijd en L’Echo.
Klik hier voor meer informatie over de criteria, het proces, de organisatie en de jury.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]