Heeft u een nieuwe sterkhouder in huis?

Sterke merken zijn goud waard. Internationale merken kennen we allemaal, maar ook hier beschikken we over fantastische merken die hier in de kleigrond zijn ontstaan, zo stelt STIMA vast. Met de Belgium’s New Brand of the Year award wil de organisatie die nieuwe sterkhouders op een podium plaatsen. Als voorbeeld, als inspiratie en als vertegenwoordiger van ons eigenzinnig karakter. STIMA wil hiermee een statement maken voor Belgische merkinnovatie en de positie van Belgische merken in het binnen- en buitenland ondersteunen. Belgium’s New Brand of the Year is een concept en organisatie van de STIMA Expertgroep Branding in samenwerking met De Tijd en L’Echo.
Klik hier voor meer informatie over de criteria, het proces, de organisatie en de jury.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]