Heeft u een nieuwe sterkhouder in huis?
Sterke merken zijn goud waard. Internationale merken kennen we allemaal, maar ook hier beschikken we over fantastische merken die hier in de kleigrond zijn ontstaan, zo stelt STIMA vast. Met de Belgium’s New Brand of the Year award wil de organisatie die nieuwe sterkhouders op een podium plaatsen. Als voorbeeld, als inspiratie en als vertegenwoordiger van ons eigenzinnig karakter. STIMA wil hiermee een statement maken voor Belgische merkinnovatie en de positie van Belgische merken in het binnen- en buitenland ondersteunen. Belgium’s New Brand of the Year is een concept en organisatie van de STIMA Expertgroep Branding in samenwerking met De Tijd en L’Echo.
Klik hier voor meer informatie over de criteria, het proces, de organisatie en de jury.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]