Om Covid-19 te bestrijden willen de Verenigde Naties de media overspoelen met creatief werk. Creatief werk dat mensen aanmoedigt, hoop geeft of content die correcte gezondheidsinstructies meedeelt, als blijk van solidariteit voor iedereen in deze moeilijke periode. De Verenigde Naties deden daarvoor op 30 maart een oproep naar content creators van over de hele wereld. De respons? Op twee weken tijd ontvingen ze daar meer dan 17.000 inzendingen uit 143 landen, waaronder 153 inzendingen uit ons Belgenlandje.
De content is rijkelijk en varieert van muziek, audio en film tot grafisch ontwerp en geschreven tekst. Het goedgekeurde werk is beschikbaar via de ‘United Nations Covid-19 Creative Content Hub’. Merken, media, pers, overheden, lokale autoriteiten, onderwijsinstellingen, beroemdheden en het brede publiek zijn vrij om het werk te delen, om zo het bereik en de impact ervan te maximaliseren. De enige vereiste is natuurlijk om de maker te crediteren.
Headerfoto (c) Tharindu Senerath
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]