AB InBev mag dan wel de grootste brouwer ter wereld, zijn, concurrent Heineken is volgens Eurobest de Advertiser of the Year 2016. De drankengroep munt uit in creativiteit op alle vlakken van de werking, zo stelt Eurobest. En een verrassing is dat niet helemaal. Heineken (moederbedrijf van merken als Heineken zelf, Amstel, Foster's, Birra Moretti, Maes, Affligem,...) sleepte tijdens alle Eurobest-edities sinds 2008 liefst 37 awards in de wacht, waarbij drie Grand Prix. Tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity hebben zes merken van de Heineken-groep samen al 41 Lions mee naar huis mogen nemen, met daarbij een Grand Prix in Creative Effectiveness. In 2015 werd Heineken tijdens Cannes Lions Creative Marketer of the Year.
Ter herinnering: de volgende editie van Eurobest vindt plaats in Rome, van 30 november tot en met 2 december.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]