Heineken is Eurobest Advertiser of the Year

AB InBev mag dan wel de grootste brouwer ter wereld, zijn, concurrent Heineken is volgens Eurobest de Advertiser of the Year 2016. De drankengroep munt uit in creativiteit op alle vlakken van de werking, zo stelt Eurobest. En een verrassing is dat niet helemaal. Heineken (moederbedrijf van merken als Heineken zelf, Amstel, Foster's, Birra Moretti, Maes, Affligem,...) sleepte tijdens alle Eurobest-edities sinds 2008 liefst 37 awards in de wacht, waarbij drie Grand Prix. Tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity hebben zes merken van de Heineken-groep samen al 41 Lions mee naar huis mogen nemen, met daarbij een Grand Prix in Creative Effectiveness. In 2015 werd Heineken tijdens Cannes Lions Creative Marketer of the Year.
Ter herinnering: de volgende editie van Eurobest vindt plaats in Rome, van 30 november tot en met 2 december.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


