AB InBev mag dan wel de grootste brouwer ter wereld, zijn, concurrent Heineken is volgens Eurobest de Advertiser of the Year 2016. De drankengroep munt uit in creativiteit op alle vlakken van de werking, zo stelt Eurobest. En een verrassing is dat niet helemaal. Heineken (moederbedrijf van merken als Heineken zelf, Amstel, Foster's, Birra Moretti, Maes, Affligem,...) sleepte tijdens alle Eurobest-edities sinds 2008 liefst 37 awards in de wacht, waarbij drie Grand Prix. Tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity hebben zes merken van de Heineken-groep samen al 41 Lions mee naar huis mogen nemen, met daarbij een Grand Prix in Creative Effectiveness. In 2015 werd Heineken tijdens Cannes Lions Creative Marketer of the Year.
Ter herinnering: de volgende editie van Eurobest vindt plaats in Rome, van 30 november tot en met 2 december.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]