Heineken is Eurobest Advertiser of the Year

AB InBev mag dan wel de grootste brouwer ter wereld, zijn, concurrent Heineken is volgens Eurobest de Advertiser of the Year 2016. De drankengroep munt uit in creativiteit op alle vlakken van de werking, zo stelt Eurobest. En een verrassing is dat niet helemaal. Heineken (moederbedrijf van merken als Heineken zelf, Amstel, Foster's, Birra Moretti, Maes, Affligem,...) sleepte tijdens alle Eurobest-edities sinds 2008 liefst 37 awards in de wacht, waarbij drie Grand Prix. Tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity hebben zes merken van de Heineken-groep samen al 41 Lions mee naar huis mogen nemen, met daarbij een Grand Prix in Creative Effectiveness. In 2015 werd Heineken tijdens Cannes Lions Creative Marketer of the Year.
Ter herinnering: de volgende editie van Eurobest vindt plaats in Rome, van 30 november tot en met 2 december.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]