Heinz nu ook in XXX-formaat?

De directie van Heinz verslikte zich recent in zijn eigen saus. Nadat een Duitse consument de QR-code op het etiket van een fles Heinz had gescand, kwam die terecht op een pornosite. Het adres van die site was tussen 2012 en 2014 gekoppeld aan een wedstrijd van Heinz (« Spread the word with Heinz »), maar het bedrijf verlengde daarna de rechten op de domeinnaam niet. Deze gebeurtenis toont aan dat het voor merken essentieel is om de controle over het merk in alle omstandigheden te behouden en dat de tijdelijke aankoop van een domeinnaam voor een eindejaarsactie of voor een wedstrijd misschien toch niet echt een goed idee is, en zeker niet als je een bekend merk bent. Het plaatst een uitspraak van de bedenker van het Belgische merk Brussels Ketjep in perspectief. In ons eerste nummer zei die dat Heinz weliswaar de markt domineert, maar geen campagnes heeft die mensen omverblaast…
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]