Hellmann’s en Ogilvy Social.Lab zijn always on your side

Communication / News

De wereldwijde restaurantindustrie maakt door de huidige omstandigheden moeilijke tijden mee. In het licht van deze crisis kiezen Hellmann’s en Ogilvy Social.Lab meer dan ooit de kant van de chef-koks. Ze lanceren een toolkit die hen helpt om hun afhaalmaaltijden en levering op punt te stellen.

Sommige restaurants zijn niet uitgerust met een kant-en-klare oplossing voor levering of afhaalmaaltijden. Hellmann’s, partner van restauranthouders en chef-koks over de hele wereld, wilde niet aan de zijlijn blijven staan toen Covid-19 ons allemaal verraste. Daarom ging het sauzenmerk, dat deel uitmaakt van Unilever, een samenwerking aan met Ogilvy Social.Lab. Samen creëerden ze een toolkit die hun restaurantpartners helpt bij het optimaliseren van hun leverings- en afhaaldiensten.

De naam van de ‘Always on your side’-toolkit symboliseert het engagement van het merk om restauranthouders en chef-koks te ondersteunen, wat er ook gebeurt. Deze toolkit bevat een aanpasbare afhaalbox en laat operators, leden van het Unilever Food Solution fidelity-programma, kiezen welke tools relevant zijn voor hun bedrijf. De kit bevat ook communicatiemiddelen en richtlijnen die door Ogilvy Social.Lab zijn ontwikkeld om een duurzame leverings- en afhaaldienst op te zetten die ook na de crisis relevant blijft. De toolkit zal binnenkort in verschillende regio’s in de wereld worden gelanceerd. Dit initiatief maakt deel uit van een bredere campagne, STAY-IN(SPIRED), waarmee Hellmann’s oplossingen en inspiratie biedt.