Hello Agency geeft Di make-over


Di en Hello Agency kondigen de gloednieuwe website di.be aan. De nieuwe site legt de focus op tips en tutorials speciaal voor beauty addicts. Die vinden er inspiratie in heldere teksten met ondersteunende foto’s over schoonheidsverzorging en make-up. "Zij kunnen er nu ook hun mening kwijt over de tips en de voorgestelde producten en persoonlijke commentaar toevoegen. De website zet in op interactiviteit- en is vlot leesbaar via tablet, smartphone of desktop," meldt Angélique Padovani, digital marketing manager van Di. Zo kun je er een eigen shoppinglijst maken en meedoen aan exclusieve wedstrijden. Opvallend is de welkomstpagina, met directe toegang tot de tips, promoties en wedstrijden die Di aanbiedt. "Een filter zorgt ervoor dat alleen de gewenste inhoud weergegeven wordt. Kleurcodes helpen de verschillende inhoudstypes identificeren’," zegt Anita Descheemaeker, client service director bij Hello Agency.

PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]