Hello bank! leverde ideale #Thermie op Warmathons

Crea / News

CityCubes warmathonOok dit jaar was Hello bank! de trotse en warme hoofdsponsor van de Warmathon. Het hartverwarmende solidariteitsevent van Music for Life/De Warmste Week, dat dit jaar een recordbedrag van 17.286.122 euro opbracht.CityCubes warmathon 4
Als hoofdsponsor van de Warmathon wist Hello bank! perfect het 'Warmste Week'-gevoel te vatten in de vorm van innovatieve ‘Thermies’, die op de stand genomen konden worden door de lopers. De Thermie bestond uit een speciaal uitgeruste warmte camera die de temperatuur van de lopers kon uitmeten en er een warmte beeld van kon maken op het Vlamvormige scherm. Met de juist selfie techniek, konden de verschillende lopers hun warmte en vooral hun warm hart gaan delen met de verschillende sociale media. Per thermie-share op de sociale media,stortte het team bij Hello bank! een bijkomende euro naar de goede doelen van de Warmathon.CityCubes warmathon 7
De Thermies waren terug te vinden op alle sites van de Waramathon (Genk, Leuven, Brussel, Antwerpen, Gent, Brugge). De Thermies kon je ook op een speciaal daarvoor voorziene website maken en werden allemaal erg gretig gedeeld op de sociale media. Voor de volledige creatieve en technische uitwerking kon Hello bank! rekenen op de teams bij Publicis (Creative Agency) en CityCubes (Brand Activation Agency), dat de conceptuele uitwerking, productionele- en logistieke uitrol volledig voor hun rekening namen. Michiel Schurmans, marketing & communication Manager Hello bank!: “Deze actie past perfect binnen de positionering van Hello bank! en legt een mooie link met de Warmathon: mensen te helpen hun leven ten volste te beleven”. (“This action fits perfectly to the positioning of Hello bank! and creates the link with the Warmathon initiative : To help people to live their life to the fullest” original quote).